Sunday, September 20, 2009

Selamat Hari Raya Idulfitri


Assalamualaikum wbt..
Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat hari raya idulfitri buat semua teman-teman yang sering berkunjung ke laman blog yang tak seberapa ini. Terima kasih di atas sokongan kalian semua. Disamping itu aku juga ingin memohon ampun dan maaf jika ada coretakan aku di sini yang menyinggung perasaan korang.Mana la tahukan tapi sesungguhnya aku tiada niat buruk cuma aku ingin berkongsi sedikit pandangan dan pengetahuan yang Allah anugerahkan ini untuk manfaat bersama.


Kepada yang pulang memandu ke kampung halaman masing-masing sebagaimana aku, sama-samalah kita memandu dengan cermat agar kita selamat sampai ke destinasi yang dituju. Ingatlah orang-orang tersayang yang setia menunggu kita untuk beraya bersama di hari lebaran ini. Kalau makan kuih raya, ketupat, lemang mahupun rendang, ingat-ingatlah aku tak sini. Aku juga ingin ucapkan Selamat hari raya buat teman-teman di perantauan sama ada di Mesir, US, Jordan, UK dan di mana-mana saja seluruh pelusuk dunia ini. Terima kasih juga kerana sudi menjenguk blog ini walaupun berada nun jauh di negara orang.

Akhir kata, salam lebaran untuk semua dan semoga berbahagia di hari raya ini. Sepuluh jari aku susun, maaf aku pohon.Kullu am waantum bikhair...

1 comment:

Sarah Azizul said...

selamat hari raya juga Abg Razin. Semoga dirahmati dan diberkati Allah s.w.t

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...