Tuesday, April 14, 2009

Kelahiran Orang Baru


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang. Dah lebih sebulan 5 hari aku tak update blog ni. Aku mohon maaf buat semua penjenguk-penjenguk setia blog aku ni. I really appreciate your support! Cuma sekali lagi kekangan masa dan tugasan di ofis membuatkan aku terpaksa abaikan seketika blog kesayanganku ini. Hmm..lagipun aku belum dapat momentum sepenuhnya untuk menulis walaupun aku kira banyak juga peristiwa besar yang berlaku di sekeliling aku di pelbagai peringkat antaranya 3 pilihanraya Kecil, Perang Tempoyak yang belum berkesudahan, PM Baru, Perhimpunan Agung UMNO, Kabinet Baru dan sebagainya.

Namun yang paling baru bagi aku tentunya bilangan ahli keluarga aku yang baru sahaja bertambah dengan kelahiran anak saudara terbaru aku. Sehingga artikel ini ditulis, kakak aku yang sulung ( Kak Reny) belum lagi dapat sepenuhnya nama anaknya tu. So far baru dapat Mohd Zikri **** bin Erekhsham. Dia cakap nak letak satu lagi nama belakang nama Zikri tu. Aku sempat balik ke Machang minggu lepas untuk join majlis kenduri cukur jambul anak sedara aku tu. Alhamdulilah majlis telah berlangsung dengan jayanya. Tetamu yang hadir pun ramai, lebih 100 orang. Tapi yang paling seronok aku dapat jumpa sedara mara yang dah agak lama tak jumpa. Mak Ayah aku pun nampak sangat happy dengan kelahiran cucu baru diorang cuma diorang ada jugak la bersungut bila pulak diorang nak dapat menantu baru... heheheh... Sabar ye mak, insya Allah. Tak hujung tahun ni, tahun depan pun boleh...huhu.. Bak kata budak-budak dalam friendster, Anakanda masih dalam status "it's complicated" .. Namun percayalah anakanda memang punya perancangan ke arah itu. Umur pun dah 27 tahun..memang sesuai sangat dah pun untuk kawin.. So doakan saja...

So untuk menutup artikel kali ni aku nak kongsikan dengan korang semua satu lagu yang aku dok tengah suka dengar sekarang ni.Lagu ape? Korang dengar dan tengolah sendiri.Layan...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...