Wednesday, May 6, 2015

Post Moterm Jejak Menara 2015

Saya rasa bla bala bla....
Semalam saya berkesempatan hadir dalam sesi post morterm untuk program Jejak Menara 2015. Antara ikon dakwah YADIM lain yang dapat hadir adalah Fadzli Aziz, Kojem NowSeeHeart, Heliza Helmi, Diana Amir, Dzul Renova dan Bro Zam selaku pengerusi mesyuarat. Setiap ikon dakwah berkongsi pengalaman masing-masing mengikuti program Jejak Menara kali ini. Saya sendiri tahun ini terlibat di 2 lokasi iaitu di Pahang dan Selangor.

The Girls
Program Jejak Menara anjuran YADIM ini adalah satu program khusus untuk lepasan SPM/STPM bagi mendedahkan mereka tentang perkara-perkara yang harus diketahui mereka sebelum melangkah ke alam universiti. Secara umumnya, para ikon berkongsi pengalaman dan tips umum kehidupan di universiti manakala kounselor universiti yang menjadi tuan rumah pula kan memberi taklimat tentang kursus-kursus yang ditawarkan di universiti pada sesi yang berbeza. Pada masa yang sama para peserta juga dibantu oleh para fasilitator yang terdiri daripada ahli Sahabat YADIM di universiti dalam sesi LDK dan sebagainya. 

The Guys
Saya kira program ini sangat baik dan perlu diteruskan.Sebab itulah juga kami kembali ke meja mesyuarat selepas tamat program Jejak Menara 2015 untuk cuba menambah baik Jejak Menara untuk sesi akan datang.Antara yang kami cadangkan termasuklah persediaan teknikal serta cadangan untuk sesi khusus bagi membimbing para peserta mengenali potensi diri mereka dan memilih kursus yang betul berdasarkan potensi dan minat mereka. Insya Allah, dengan adanya panambah baikan yang berterusan maka Jejak Menara akan datang akan lebih menarik dan berkesan bukan untuk kami tapi untuk adik-adik peserta.Syabas diucapkan buat YADIM!

Jejak Menara Selangor

#jejakmenara #yadim #sahabatyadim #fazliaziz #razinmestica #salimahabibi #helizahelmi #nowseeheart #dzulrenova

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...