Friday, May 21, 2010

Salam Guys.. I'm Baaaaccckkk!

Assalamualaikum wbt..
Nampaknya dah lebih sebulan aku tak menulis di sini. Dalam kepala banyak benda yang nak ditulis tapi takde kesempatan. Aku dah terlepas dua PRK dan beberapa isu hangat yang berlaku dalam negara termasuklah beberapa peristiwa menarik dalam aktiviti seharian. Kesibukan tugas di office merencatkan penulisan aku kat blog ni. Artikel Dara.Com pun aku tak hantar lagi untuk bulan 7 ni. Minggu nilah datelinenye. Bila dah lama berhenti ni lambat sikit la nak dapat momentum balik. Untuk tidak menghampakan teman-teman yang selalu menjenguk aku di sini, aku akan cuba juga menulis bermula dengan isu-isu ringan yang tak memerlukan sangat aku buat research dan sebagainya walaupun memang aku suka menulis benda-benda yang agak 'berat'. Terima kasih kepada semua teman-teman yang beri sokongan. Sebelum mengundur diri aku nak kongsikan ngan korang video Dr Fadilah Kamtumi ini...layan je.. untung-untung release tension tu sikit..selamat menonton..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...