Wednesday, June 24, 2009

Maaf Kerna Lama Menyepi


Assalamualaikum wbt...
Aku mohon maaf buat semua teman-teman yang sering mengunjungi laman blog ini kerana dah lama aku tak dapat update artikel di sini. Kesibukan tugas-tugas di pejabat dan tugasan luar sejak Muktamar PAS diikuti Perkampungan Bintang Nasyid Mukmin, Fesstis dan sekarang Pertandingan Mencipta Lagu Tema S.P.I.E.S, Gurl De Futsal, Konsert Amal Akademi Tahfiz Hira' dan beberapa event lagi. Pada masa yang sama aku turut terlibat untuk produksi beberapa album terbitan NC yang masih dalam pipeline termasuklah album Mestica sendiri. Itu belum termasuk beberapa paperwork yang aku kena prepare termasuklah salah satunya yang aku kena siapkan selepas aku buat posting ni.

Jadi aku mohon maaf banyak-banyak kat korang semua sebab
lama menyepi. Terima kasih juga aku ucapkan sebab teman-teman baik di dalam mahupun luar negara terus bagi support dan jenguk aku di sini. Actually terlalu banyak benda yang aku nak kongsi ngan korang sejak aku menyepi sampai aku tak tahu kat mana nak mula. Insya Allah aku akan mulakan satu persatu dalam masa terdekat. Harap korang semua dapat bersabar.

Di kesempatan ni, tak terlambat rasanya untuk aku ucapkan tahniah kepada 2 officemate aku yakni Ada dan Shiera yang konvo baru-baru ni. Kedua-dua macam aku jugak, graduan UiTM.huhu.. Selain itu aku nak ucapkan juga selamat pengantin baru kepada kawan-kawan aku yang baru saja mendirikan rumah tangga antaranya Epul Amrain, HEM (SMSD), Nana (SMSD), Yo&Ana (KUTPM) dan Ayu (MFC). Mohon maaf juga kerana aku tak dapat hadir walimah korang namun aku tetap mendoakan kebahagiaan korang sehingga ke akhir hayat. Apedia? Aku? Hahahaha.... insya allah giliran aku juga akan menyusul. Hopefully soon. Huhu..


Nasyeed.Com @ Konvo Ada

Nasyeed.Com @ Konvo Shiera

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...