Thursday, September 4, 2008

Meeting, PKNS, Gathering...

Hmm hari ni aku agak boring dok ofis. Pagi tadi ada meeting dengan dengan En Ikram Yayasan Restu. Basically kitorang bincang tentang open house Nasyeed.Com dan Yayasan Restu akan dijalankan pada minggu terakhir Syawal nanti. Tahun lepas cukup meriah dengan pelbagai pengisian dengan kehadiran team produksi Islamic Content TV3. Tahun ni diharap akan lebih meriah dengan penglibatan pelbagai pihak.

Balik ofis dalam tengahari aku ada meeting pulak dengan commitee gathering Nasyeed.Com dan Nasyid FM yang akan diadakan pada bulan 12 nanti. Aku pun actually tengah pening jugak cari peserta untuk pertandingan nasyid PKNS Kuala Selangor. Selalunya senang je nak cari tapi kali ni uissh susah banget seh! Aku tak pasti adakah sebab lokasinya yang agak jauh dari ibu kota atau masanya tak sesuai atau sebab lain. Actually kompleks PKNS Kuala Selangor ni dalam proses rebranding. Diorang pun dah lama tak buat event kat sana. Kali terakhir event dibuat pun lebih kurang 3 tahun lepas. Dengan lokasinya yang tidak strategik, agak sukar untuk menarik pengunjung ke sana. Nasib baik ada beberapa premis agensi kerajaan yang beroperasi di sana. Kalau tak bertambah sunyilah kompleks tu. Proses untuk "menghidupkan" kembali kompleks tersebut tentunya memerlukan masa dan "massive spending" especially on marketing and promotion. Aku nampak insya allah yang pastinya kompleks tu akan meriah apabila projek perumahan di sekelilingnya siap dan diduduki.



Hmm.. bulan-bulan puasa ni aku selalu mengantuk sikit terutamanya lepas asar. Memang tahap kritikal punye ngantuk. Kenkadang tu memang terlelap kat ofis. Dah ngantuk kan, tido jelah. Hari ni aku rasa nak berbuka ngan "Nasi Ambeng". Hari tu aku dah layan skali, memang masyuk la. So nak kena layan lagi.huhu.. tata!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...