Friday, August 29, 2008

Panggung kini dibuka

Assalamualaikum wbt..
Sebenarnya dah lama aku berhasrat nak jadi blogger ni tapi memandangkan masa dan jadual aku yang agak padat maka aku terpaksa tangguhkan dulu hasrat tersebut. Namun alhamdulillah menjelang Ramadhan ni aku agak free dan rasanya inilah waktu yang sesuai untuk memulakan semua ini. Dulu aku dah start buat blog tapi kat friendster jela. Tapi dah lama tak akif dah pun. Friendster pun dah jarang sekali aku bukak. Maybe sebab takde masa sangat nak melayan semua tu. Ye la kat friendster tu, asyik-asyik komen gambar, tengok gambar orang, upload gambar baru, bagi mesej dan benda-benda yang agak membosankan aku. So harapnya blogging ni dapat memberi lebih manfaat kepada aku sendiri dan orang lain yang melayari blog aku ni. Cukuplah sampai di sini buat waktu ini. Lagipun esok pagi aku nak ke terengganu. Jam dah pukul 3 pagi. Kta Bertemu di lain masa.. chiao

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...