Saturday, August 30, 2008

30 Ogos 2008

Hmm.. aku masih mengantuk dan penat sebab baru je sampai dari Terengganu. Semalam ada show bersama UNIC di UMT. Budak-budak UNIC masih lepak kat sana sebab hari ni diorang ada show di Kemaman. Kami pulak terpaksa pulang terus ke KL lepas show sebab petang ni ada event di PKNS Kuala Selangor. Kitorang bergilir-gilir drive tapi aku sempat bawak sampai dungun je lepas tu Khalil take over sampai KL.

Minggu ni bukanlah minggu yang bagus buat aku. Malah antara minggu yang merakamkan banyak peristiwa yang tidak mengembirakan malah mengecewakan. Namun sebagai seorang muslim yang mukmin, aku harus menerima apa jua yang berlaku dengan sabar dan redha walaupun ianya amat pahit untuk ditelan. Namun sebagai manusia biasa, kesan emosi dan perasaan tetap ada malah kadang-kadang tidak dapat disembunyikan. Marah, kecewa, sedih dan segala macam perasaan menyentap emosi aku sehari dua ni. Apa yang aku harapkan semua yang berlaku menjadi pengajaran yang berguna buat semua yang terlibat. Amin..

Weh mana si mass ngan Ada tak sampai-sampai lagi nih? Pukul berapa nak bertolak ke Kuala Selangor? Kasim betul la..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...