Monday, July 5, 2010

Berita Panas: Kelompok Kedua Ulamak Masuk UMNO Malam ini!

Gambar hiasan je

Pagi tadi aku menerima SMS daripada seorang kawan yang menyatakan beliau dan 40 orang imam / ulamak akan mengisytiharkan kemasukan mereka ke dalam parti UMNO. Kelompok kedua ini mungkin dikalangan ahli agama yang lebih senior daripada kumpulan pertama ulamak muda yang menyertai UMNO beberapa minggu yang lalu. Beliau turut meminta aku memberi pandangan tentang penyertaannya dalam UMNO dan aku pun bagilah pandangan aku sebagaimana yang diminta. Tapi tak perlulah aku kongsi ngan korang apa yang aku cakap kat dia.Biarlah ianya jadi rahsia antara kami je. Kata beliau dia dah minta pandangan dari teman-teman daripada pelbagai pihak termasuklah dari kalangan UMNO, PAS mahupun yang tak berparti. Istikharah pun dah dibuat katanya. Tak sabar pulak aku nak tengok Buletin Utama jap lagi. Mana la tahu kot-kot memang ada berita pasal benda ni. Oppss.. aku stop dulu. Buletin dah nak mula..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...