Monday, August 8, 2011

Salam Ramadhan

Assalamualaikum wbt..
Banyak benar sawang yang dah naik kat blog ni. Aku minta maaf sebab terlalu lama membiarkan blog ini tanpa artikel baru. Mungkin sesetengah kawan-kawan dah fed-up sebab terlalu lama tunggu artikel yang tak muncul-muncul. Momentum penulisan aku memang agak terganggu kerana pelbagai komitmen lain. Apatah lagi preparation untuk 'my bigday' dah pun bermula. So banyak benda yang nak fikirkan. Tapi insya Allah aku akan cuba sedaya upaya untuk memastikan blog ini akan dikemaskini dengan lebih kerap selepas ini. Lagipun memang banyak isu yang berlaku dalam negara kita yang menarik untuk diulas dan dibahaskan dari hal politik sampailah kemerosotan prestasi Harimau Malaya.

Apapun aku rasa tidak terlambat untuk aku mengucapkan selamat menyambut bulan  Ramadhan Al Mubarak kepada semua teman-teman pengunjung blog yang dikasihi. Terima kasih kerana sudi menjenguk aku di sini. tahniah juga aku ucapkan kepada kakak aku, Kak Reny dan Abang Sham kerana baru dikurniakan baby boy pagi tadi. Tunggu Paksu balik nanti ye.. Aku tinggalkan korang dengan sebuah lagu berjudul Mubarak Ramadhan. Ianya cukup bermakna buat aku kerana ianya merupakan karya pertama aku yang berjaya dimasukkan ke dalam album. Salam Ramadhan


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...