Monday, September 1, 2008

Ahlan Ya Ramadhan


Hari ni hari pertama puasa tahun ni. Ofis aku pun cuti sampai fari selasa tapi aku lepak kat ofis ari ni sebab bosan dok kat rumah. Bukan ade sape pun. Sekurang-kurangnya aku boleh buat keje yang mana belum settle.Housemate pun balik kampung. Aku nak balik jugak cuma maybe hari Rabu lepas settle meeting dengan client. Itupun kalau program kat USM tak jadi.Kalau program tu on, kenalah aku balik hari isnin.

Ramadhan kali ni aku harap dapat relaks dan lebih fokus pada amal ibadah. .Sekurang-kurangnya aku harap dapat khatam quran dalam tempoh sebulan ni. That's why aku tak ambik banyak sangat show iftar kali ni. Kalau tak, confirm tak berpeluang nak terawikh kat surau. Bukan tak boleh terawikh kat rumah cuma kurang feel dia.Hmm petang nanti aku nak berbuka di rumah kakak aku. At least first day berbuka takde la aku sunyi sangat. Dapat la aku bebuka dengan meriah sikit.Ramadhan kareem..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...